نکونام در پی جذب آقایی‌پور تاریخ دقیق صدور مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس مشخص شد نشست نکونام با مدیران جدید استقلال دیدار ملی‌پوشان فوتسال با مقام معظم رهبری | اهدای انگشتر رهبری به وحید شمسایی پرسپولیس برای وحدت مدارک پزشکی می‌دهد بازگشت دوباره فلیک به مونیخ؟ پیام مهم نکونام به بازیکنان استقلال| ذوب تمام شد! احضار مربی استقلال به کمیته اخلاق پاداش میلیاردی کشتی گیران پرداخت شد جدایی آزمون از جمع رمی‌ها محرومیت کمیته انضباطی در انتظار حامدی‌فر ترکیب احتمالی رئال مادرید و بایرن مونیخ در دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) هادی چوپان در حرم مطهر امام رضا (ع) + عکس تغییر نام استقلال منتفی شد خرید‌های بی‌رویه؛ دلیل قهرمان‌نشدن سپاهان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی دورتموند و پاریس سن ژرمن| پایان رویای پاریسی امباپه ورود آقایان به بازی پرسپولیس و سپاهان ممنوع شد| حکم غیر منتظره درباره تخلفات اخیر پخش زنده بازی پاری سن‌ژرمن و دورتموند (۱۸ اردیبهشت) + تماشای آنلاین خداداد عزیزی: هیات فوتبال دکان و دستگاهی است تا عده‌ای در آن نان بخورند + ویدیو
سرخط خبرها

خداداد چطور سمت قلعه‌نویی غش کرد؟!

  • کد خبر: ۱۸۲۳۵۹
  • ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱
خداداد چطور سمت قلعه‌نویی غش کرد؟!
درحالی‌که خداداد عزیزی منتقد انتخاب‌های قلعه‌نویی در کادر فنی تیم ملی بود، ناگهان به حامی و دستیار او در تیم ملی فوتبال ایران تبدیل شد!

گروه ورزش|شهرآرانیوز، خداداد عزیزی که به تازگی به‌عنوان مشاور امیر قلعه‌نویی در تیم ملی برگزیده شده و در اولین تمرین تیم ملی نیز لباس تمرین پوشیده و کنار دیگر دستیاران سرمربی تیم ملی حضور یافته، تا قبل از اینکه به چنین سمتی برسد منتقد سرسخت انتخاب‌های امیر قلعه‌نویی در کادر فنی تیم ملی بود.

خداداد چندی پیش با انجام یک مصاحبه تند و تیز علیه امیر قلعه‌نویی انتخاب سعید الهویی را به عنوان دستیار اول سرمربی تیم ملی به باد انتقاد گرفت و اعلام کرد قلعه‌نویی با چنین تصمیمی به طیف عظیمی از پیشکسوتان فوتبال بی‌حرمتی کرده است و این شخص(الهویی) در حد و اندازه مربیگری در تیم ملی فوتبال ایران نیست.

همین مصاحبه کافی بود تا امیر قلعه‌نویی در اقدامی قابل پیش‌بینی به خداداد عزیزی پستی را در تیم ملی پیشنهاد دهد، اما آن‌ها که خصوصیات اخلاقی خداداد را می‌شناختند شاید انتظار داشتند او با چنین پیشنهادی موافقت نکند، اما در کمال شگفتی خداداد عزیزی به دعوت امیر قلعه‌نویی پاسخ مثبت داد و حتی با لباس ورزشی در تمرین تیم ملی دیده شد.

این اقدام خداداد حتی شگفتی نزدیکان او را به دنبال داشته و این سؤال را به وجود آورده که آیا به راستی او از طرح انتقادات از امیر قلعه‌نویی به دنبال دستیابی به جاه و مقامی در کادر فنی تیم ملی بود یا اینکه آن اظهارات را از سر دلسوزی به زبان آورده بود؟! سؤالی که البته حالا پاسخش روشن شده و حضور خداداد در کادر فنی تیم ملی نشان می‌دهد که او پایبندی آن‌چنانی به انتقادات و نظرات خودش هم ندارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->